loco loco

Heeeeeeej!

Inget internet igår och ingen ork heller! Fredag var en mycket rolig kväll ! Lördag var också jävligt roligt! Väldigt lyckad helg måste jag säga! Och nu är mitt liv fulländat igen för Mikaela är hemma <3 Hon är så fin den människan, inside and out! Och Elin och Ann är underbart fin! Ni är underbar ni mina vänner! Vad skulle jag göra utan er?

Bilder från helgen här då

fre:





lör! haha vi hade lite roligt då robin och robin låg och söv. heheeee.. sen flippa det ur totalt och min kamera dog så några andra bilder får ni inte se :p hahaha





Nu ska jag försöka plugga lite! Och slänga i mig lite kall pirra!
Hoppas ni haft en bra helg people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0