Det känns tomt - eller hur?

helt slut. jvg igår trots att jag jobbade delad tur på dagen, 10 h jobb vart det. jvg var kul iaf! :)

ann kom hit imorse och vi spenderade hennes sista tid i ljusdal för en månad framåt. vi träffade bland annat en konstig man som delade med sig lite väl mycket om sig själv till oss, exempelvis om sina spermier och sånt, det borde tilläggas att denne person inte var frisk, det var iaf sjukt roligt, även om man inte får skratta till vissa. efter åkte vi till elin en snabbis. sen hade jag och ann ett emotional hejdå. jag som varit så stark ang detta, men kändes helt sjukt fel att säga hejdå när vi stod där vid bilen, trots att det är rätt. jdin och min vänskap alltså, du är så speciell för mig. tror inte nån riktigt förstår, inte jag heller. har aldrig känt såhär faktiskt. puss på du<3

sedan drog ett trött gäng till salladsbaren och käkade pirra. sen åkte jag och jobbade kväll, fram tills klockan 22. så nu är jag hemma och är sjukt trött. nu väntar dusch, sen säng. kommer med lite bilder från helgen imöra. :) tack och hej!

gnatt


hon som upptar mina tankar och hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Ann

<3 älskar dig nå sjukt mycket och saknar dig som fan redan!!!!!

2011-02-28 @ 08:24:43
URL: http://www.metrobloggen.se/annvarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0