pissig grå jävla dag

men tjaaaaaaa.
idag äre skitväder
sånt där grått
blött
sånt som gör att man vill bara vara inne och inte göra ett dugg
men jag har ändå varit ganska duktig
men nu vill jag inte göra nåt nyttigt å bra nå mer
min dator är störd i huvudet
fläkten går på högvarv som aldrig förr
dör väl snart
känner mig lite less på saker just nu
ville flytta igår eller idag
trodde det skulle blir så
men går inte. funkar lixom inte
istället blir jag utan internet snart
och vi måste flytta mitt upp i allt skoljobb och jobb
hatar oflyt
mkt oflyt på senaste
men mkt flyt å iofs
funderar på å gå och köpa cheezeballzzzz
kommer väl bli sjuk snart å
jag är positiv i dag
hehe
får man vaå
hörs haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0