i promised your blue eyes

Jag är lite dålig på att uppdatera... Vilket gör mig lite irre. Jag skriver ju framförallt för mig själv och mina vänner för att vi ska komma ihåg vad vi gjort, och mest för att jag har så dåligt minne så att jag ska komma ihåg vad jag själv har gjort :p Men när man är stressad och less så blir det inte mycket skriva.

De senaste dagarna har jag mått konstigt, får ont i magen jämt (vet att det är laktos, fan började för typ halvår-år sedan. Men blir värre. Varför kommer det nu i min ålder?! FU) Sen så är det jävla yrseln.. Den är störig så inihelvete. Det är inte som man hade när man var i puberteten och blev yr då man reste sig, utan den är konstigare. Det har kommit och gott de senaste typ 3 åren. Orka kroppsliga problem. Men är bättre nu igen iaf.

Jag har haft mysiga dagar bakom mig iaf :) Här kommer lite bilder på dää





Snart kommer Johanna hit så blir det Sims3-lördag. Sen när Micke slutar jöbbe så ska vi äta middag hos mamma och pappa. Ikväll blir det vinkväll med Elin och kanske grabbsen, så får vi ser om vi drar på Hoffmaestro eller om det blir lugn kväll hemma :D Braaaadaaaag :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0