goden julen

GOD JUL

Sov hos mamma och pappa inatt. Igår kom morfar och Aina hit. Var typ ett år sedan jag träffade dom. Sen kollade jag och Johanna på A christmas carol innan vi somnade. Charles Dickens in my <3.

Dagen började underbart med finaste smset från min älskling. Idag kommer allt ske i vanlig ordning, vilket är preeecis som jag vill ha det. Kampen om den plastiga McDonalds julkulan, massa trams, laga god mat, äta god mat, träffa de jag tycker om, farmors ris ala malta(stavning?:p), hoppas att Johanna fortfarande vill vara tomte och inte har vuxit ifrån det, öppna klappar osv osv. Micke kommer sen ikväll också och sen ska vi få sova tillsammans. Känns som längesen nu, när han jobbar å står i :)

God jul igen! Ha bäst dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0