fuel

Jag är för tillfälligt förstörd känns det som. Stressen och pressen och dåliga nyheter har brytit ner mig. Jag brukar vara stresstålig men inte nu. Jag är stresstålig när jag själv skapat stressen och jag har koll på vad som krävs av mig, men det händer så mycket i livet nu och jag hinner aldrig landa.

Igår och idag har jag varit i Hudik. Jag och gruppen har jobbat stenhårt med gruppuppgiften som vi fått över jul. Bra samarbete leder till snabbt arbete och flyt. Vi är i princip klara nu. Känns jäääävligt bra! Så jävla stolt över oss! Det här jävla ämnet är bland det svåraste. It's a fact. Vi läser om Vetenskapsteori och forskningmetoder(kvalitativa och kvantitativa). Tur vi har varran.

Räkna ut samband mellan olika variabler, epsilon. Det är inte lätt, det är en vetenskap i sig. Men vi lyckas såklart för att vi är så jävla bra!


Nu ska jag förbereda mat till mig och Micke. Sen inatt åker han också jobbar. Det var meningen att vi skulle fira jul i gävle imorgon men då måste Micke jobba. Men då missar jag inte grupphandledningen iaf som också är imorgon i Hudik.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0