ett tråkigt inlägg som jag inte kan sluta skriva för jag ä trött

tröttjej90. så jävla trött.

jag och micke åkte till gävle igårkväll och idag har jag varit på tråkig föreläsning och micke jobbar. sen skulle jag åka hem efteråt med 12 tåget för å hinna få saker gjort. men men så blev det inte för det var massa träd som hade ramlat över spåren. gick till robin istället och vi lagade mat och kollade film å så. sen åkte jag med 19-tåget och där var det inga problem som tur var.

nu har jag suttit och folkbokfört mig, adressändrat, skrivit ut massa nödvändiga(?) saker och sökt csn... så nu är jag trött i huvudet. nu ska jag lägga mig snart, efter californication, och sova ut till 9 imöra. sen åker jag, christian och tova åka till ljusdalshem för att försöka reda ut allt jävla skit. hatar ljusdalshem sååååå mycket just nu. less. efter vi varit där sticker jag till hudik och hårdjobbar på gruppuppgiften med mina gruppolers. gruppuppgiften hatar jag också. eller egentligen inte, men hur ostrukturerad kursen är, det hatar jag.... jag älskar struktur. det ska va struktur på saker!!! OK?!?

sen hatar jag slask också. och sena stadsbussar. det är vad jag hatar mest. men jag älskar mycket också. jag älskar ljusdal för det inte var nå slask här. jag älskar att det snart är jul trots att det känns som att det kommer bli den mest stressade julen ever. ok nu ska jag sluta skriva för jag tråkar ut mig själv med dettta pissiga inlägg. jag är trött hejdå godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0