störd

här sitter jag, hemkommen från några världsbra dagar. 2-3 dagar i gävle och 3 dagar i göteborg. nu sitter jag här och känner mig tom som aldrig förr och vet inte vad jag ska göra av mig själv. vad är det för fel på mig egentligen? aldrig vet man hur mitt humör ska turn out. men det är just det där att komma tillbaka till vardagen som känns så otroligt svårt för mig, just för att min vardag är så oviss just nu. fan vad jag längtar tillbaka till gymnasiet då allt var så sjukt lätt. problem som man hade då var ju ingenting jämfört med nu. men saker brukar väl ordna sig, eller hur? jo de gör dom.

jag är iaf så glad att jag har mina vänner som står ut med mig. och speciellt micke som får stå ut med mest. en grinig, arg, överenergisk, ledsen, glad, dampig flickvän är inte lätt att stå ut med vill jag lova. men du gör det och det är ett bevis på mycket. tack å så<3

bilder från göteborg och gävle kommer nog imöra ska ni se, nu ska jag träffa annsing och sen åker jag troligtvis till mamma och pappa! för längesen alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0