pretty ways

Idag är jag ledig :D Min enda lediga dag denna vecka :D:D Den tänker jag spendera med Elin i Biiiirsta! Köpa en byrå ska jag göra, som Micke ska skruva ihop sen hehehe, för dåligt tålamod för skruva ihop sånna där grejjer ja. Sen ska jag köpa massa kleeeeeder :)

Igår hade jag världens sovmorgon och sen drog jag till Grovan och solade fram tills jag började jobba vid 15. Mysigt värre. Spöregnet kom då jag jobbade, det var passande, får gärna vara skitväder då man jobbar! Fast jävlar i mig va blöt jag var, pensionärerna skrattade lite och tyckte lite synd om mig :)

Det var inte lätt att sova sen på natten, bland annat för att jag hade sovit så länge på morgonen, men mest för att jag låg och blev pirrig i magen och förväntansfull för att älskade Elin kommer hem från Norge imorgon! Jag blir helt skuttig och hoppig då jag tänker på det :D:D:D GE MIG DIG <3

Nä men nu drar vi snart till Sundsvall! Ha en bra dag! :)

Grovan, my sanctuary !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0