long time no see

heeeeej på er!
dålig uppdatering på senaste. men jobbar, roar mig å sååååååånt

värt att berätta om den sensate tiden är hur lurade vi blev i helgen. elin och robin dom jävlarna har lurat oss hela tiden. elin kom hem dagen innan, och våran överraskningsfest, som vi planerat för elin, visste hon om hela tiden, haha jaaa, det är en lång historia som är sjukt bra men orkar inte förklara allt! men iaf så ligger hon och lurar på oss inne i lägenheten och då vi tror att hon ska komma upp till läggan direkt från norge och bli jättesurpriced, men istället så kommer hon ut från sovrummet och vi står som fågelholkar allihopa! jävla ungar! efter chocken så hade vi en asnajs kväll tillsammans :D underbara människor <3

sen har jag jobbat och stått i och även varit katt- och husvakt i några dagar. så jag och micke har sovit i ämbarbo. proppar har gått, störiga och mysiga katter har väckt oss, och ann har kommit hem och kom till ämbarbo och hälsade på. wonderbart!

braiga dagar har man haft. var menigen att jag skulle ha varit ledig i 3 dagar nu, men ska jobba ändå för massa folk är sjuk. så nu blir det jobba till fredag och sen bär det av till gävle för inflyttningsfest i harkskär!

pusshej!
avslutar med lite helgbilder






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0