HÄLJEN

Helg kombinerad med jobb och sånt

Fredag hade jag roligt med mina flickor på Kick Saloon och sen med Wonk, Kusse och Jonas. Sen blev det krogen och dey var helt ok. Men efter så blev det inte så värst roligt. Dryg pöjk som ville bråka utanför lägenhetshuset och sen skulle han spöa Mattias. Hatar verkligen folk som bara vill slåss då dom blir full. Dryga jävlar. Sen i all stress och irritation så råkade jag springa in i betongväggen i lägenheten, jag tänker inte ens försöka förklara varför och hur det gick till :p men herregud va fult det måste ha sett ut! Ojojoj.



'


Ikväll blir det att träffa Mikaela och Elin och ha det lite mysigt. Mikaela flyttar denna kommande vecka. Och min ena Elin flyttar också denna vecka, båda dummisarna ska till Fjollträsk. Tur att jag har 1 Elin kvar här då <3<3

Hoppas ni haft en bra helg allihopa! Och hoppas ni är väldigt bakis idag ;) det är inte jag :D höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0