torzdag

Godmorgon! Fast inte så jättegod. Kände redan igårkväll att jag var konstig i kroppen, typ förkylning på g eller nåt. Idag är det värre, typ ont i bena och axlarna, och jag har inte tränat mig till en träningsvärk, så är inte det. Illa!

De ringde från jobbet nyss, ville att jag skulle jobba ikväll 15-22. Sedan ska jag jobba imorgon också men bara 7-12. Bra att få in några timmar iaf. Men jag hade tänkte umgås med Ann hela kvällen idag, men då får hon komma till mig vid 22 så myser vi då!

Idag kommer jag göra som det flesta andra, handla that is. Eftersom de flesta får pengar idag. Ska ta systemet direkt när det öppnar för att undvika allt folk. Sen ska jag handla på Coop också, lite tomt i kylskåpet nu.

Aaaa men haaare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0