Catja

Godendagen!

Fick Catja igår! Bytte till mig na :D Det var en jättebra ridlektion som var väldigt annorlunda och bra. Var väldigt nöjd efteråt. Vad skulle jag göra utan ridningen? Tänk att jag fortfarande ser fram emot det varje vecka efter dessa 15 år. Har aldrig varit så intresserad att jag velat ha en häst, en gång i veckan duger alldeles lagom för mig.

Nyss har jag och Micke rensat avloppet i tvättstället (handfatet för er som föredrar det namnet :p). Det var sjukt jävla äckligt! Verkade som att det inte hade gjorts på åratal. FYFAN! Första och sista gången jag gör det. Mikaela ska göra det nästa gång. Lättå

Ikväll blir det party. Ska bli sjukt roligt! Nu ska vi på systemet och så :)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0