arg å så

Jaaaaa men va kuuuul! Nu har man blivit Ringvägen 60:s egna lilla städerska också, kunde inte hålla mig längre, eftersom de som bor här verkar vara totalt efterblivna. De vet iaf inte hur man sköter en tvättstuga, det är jävligt tydligt. Och sen ser man ju överhuvudtaget runt om huset hur trögfattade vissa är. "Nä, men jag slänger ut mina gamla grejer på gården, tv-apparater soffor osv, och sen låter jag dom ligga där lixåååm. Nån plockar väl upp efter mig snart för det kan jag inte göra själv för jag är störd i huvve!" Inte konstigt att det ser ut som ett jävla ghetto här.

Har massa arga lappar jag vill skriva men då kommer jag väl bara hamna på argalappen.se. Haha så avreagerar mig här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0