trök så ini...

Asså serri, har aldrig varit på en trökigare lektion i hela mittliv. JOO det har jag visst, historian på gymnasiet och även vissa föreläsare på lärarutbildningen, men jaja, poängen är att fyfan vilken sjukt trökig lektion idag på miun!

Vi skulle idag tolka dikter av bland andra någon som heter Pindaros från antiken, och herregud har aldrig läst något så fullständigt värdelöst och intetsägande i mitt liv. Resten vi läste var inte lika illa, men fan inte bra. Bara jag tar mig igenom detta första delmoment så ska det nog bli bättre, sedan kommer nämligen berättelser och drama ist, vilket känns som något lättare, dels för att jag läst sådana kurser förr och för att det ligger närmare verkligheten. I HOPE!

Imöra är sista dagen i H-sand och sista i S-svall med wonk :( Synd över sista dagen med Wonk men glad över att träffen är slut, då kan jag åka hem och leva in denial, och inte läsa något förrän i sista sekunden som vanligt ;) haha neeerå, ska fan bli bättre.. Kanske...

Lille Wonk följde ju med till H-sand vilket kändes superkul! Vi tog en riktig rundtur i H-sand och jag visade wonk platser jag tycker om i H-sand. Sen så hittade vi världens finaste lilla område som vi blev kära i :) Jag köpte även världens mjukaste pyjamas idag på hm, onödigt köp men jag säger som wonkan "men den är ju så himla mjuk". Så då äre ju lunch! höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0