röstat och klart

Har just varit på köpingen och förtidsröstat! Bättre nu än att görat på söndag då alla andra personer ska görat, så man får stå i kö! Inte kul me kö ju! För att fira handla jag på liten gött på systemet, haha eller så för att jag ska träffa tha gals tomorrow :)

Alltså jag fattar inte vad det är med mig!! Jag tycks kunna finna energi till allt som inte är så viktigt, som exempelvis denna blogg och facebook och annat. Men bara jag tänker på skoljobb så skulle jag kunna dö av ångest och boredom! HERREEGUUUD, jag har så sjukt dålig självdiciplin nu för tiden! Jag tar inget på allvar! Fattar inte vad jag håller på med.. Om jag inte klarar studierna bli jag ju återbetalningsskyldig... PICK YOURSELF UP FOR GODS SAKE!

Nu ska jag gå till Malin och laga mat med henne ! Kykling och pasta :D
Sen försöka plugga.... Längtar till imorgon, behöver ha kul, behöver slappna av, behöver dansa, behöver mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0