ma darling<3

Idag fyller käraste Ann ååååår , 20 jävla år du med nu ju! GRATTIS! Härligt!! Så ikväll blir det fest och RÖJJ! Min nacke har hajjat läget och är nu helt redo för fest och dans!

Tog en spontanfika med wonk idag! fattar itne vad som hänt med mig, orkade bara en halv chokladboll, lixom whattaaa? är inte lika van vid sötsaker längre, däremot kan jag äta hur mycket chips och salta saker som helst :p
Sen hängde vi på mala som var en liten stressunge! Och sen stack vi hem!






Så nu sitter jag och inväntar wonk igen som troligtvis kommer om ca en timme. Då blire fixa sig och sen drar vi till ann! hoppas också på att få träffa mik och elin ikväll också, och linnea som är i ljusdal på visit :D
Äh fan, tror jag ska ta ett glas vin nu för att göra som en viss brukar säga "man måste ju börja i tid för att bygga upp en riktig fylla" Hahah!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0