inte bra.. nee

Inte bra alls att vakna halv elva. Fan ångest ju! Halva dagen borta... Trodde jag hade ställt klockan men inte...
Jag är en sådan människa soma aldrig kliver upp senare än 9, vilken dag det än är typ.

Måste ta en dusch nu för att vakna, sen brunch, ist för frukost, och sen kommer förhoppnongsvis mala hit och peppar mig till att plugga. Jag har inte gjort något , absolut inget än... Måste komma igång juu!

Igår hade jag någon sentimental-dag, då jag uppskattade allt och alla, och det var en härlig dag! Men dock så tror jag inte jag orkar ha sentimental-dag varje dag för då skulle man ju bryta ihop.  Älskar iaf mina vänner, älskar min familj och alla som gör mitt liv bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0