ferry

åkte till gävle igår med malapala. vi hade superkul och handlade mycket vackert, båda två hittade saker för en gångs skull! annars brukar det vara jag som köper random saker jag egentligen inte ens vill ha och behöver och malin som bara funderar och velar hela tin. men nu så!! nu köpte vi ungefär lika mkt! :D och nu sticker hon iväg idag igen med anna och shoppar mer. crazy lovely mala :)

och tågresan hem var legen..... waaaait for it... dary! (how i met your mother, var det där för er som är EFTER höhöh needååå) skrattar alltid med dig malin <3 och att båda var trött hade kanske ganska mkt med det att göra. och alla i tågvagnen var nog irre på oss, men skitsamma, sånt man får stå ut med.


-------------------------------------------------

idag blir det plugg plugg plugg. har bestämt mig för att inte ens kolla facebook.... HÖGST typ 5 ggr....... det är en bra kompromiss tycker jag!

one more announcement, 8 nov ska vi åka finlandsfärja! gud va längesen, åkte ju jämt när jag var liten men senast jag åkte nu var till tallinn med klassen i 3 dagar! men detta blir bara en snabbisfärja över 1 dag! men kuligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0