du var redan där, min dröm var redan du

önskar att jag kunde hittat min vackra rubrik i en av alla dikter jag måste läsa. Men nej, rubriken har jag funnit på andra håll.

sitter alltså just nu och läser alla dessa dikter och vetenskapliga böcker om lyrik och fattar inte hur det kan anses intressant och värt att nämnas.
en av antologierna(samling av texter) jag läser är på 1500 sidor, och de texter som finns där anses alltså viktiga för historien och de anses ha bigragit till hur litteratur ser ut idag, men herregud, hälften man läser makes NO sense at all! eller så är jag osmart och inte kan se bakomliggande budskap. men nej så är det inte.
kill me now please.

dessutom har jag en extremt dryg katt som hela tiden ska upp i knä på mig och jamar hela tiden, och flugor är det här också, blä.



bjuda på en vacker bild kan man också göra :D



men ok, back to work. see yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0