djerba dag 5 och 6

dag 5.. Skulle man väl kunna se som ännu en chilldag :) Tog det lugnt mest, och på kvällen var malin trött men jag pepp på fest. vi var lite osynkad där, eftersom jag var opepp på fest kvällen innan ;) men sen blev vi mer synkad !

Och jag fick inte klappa nå katter alls(fanns superfina katter på hotellet), malin tror de har sjukdomar. Malin och jag agerade ofta mamma åt varran, hon genom att hålla mig borta från saker, jag genom att få henne att prova på saker, som exempelvis rödlök :) vi är bra för varran! :)




dag 6... Den mest händelserika dagen skulle jag säga. På dagen sol och bad:) Sen kvällen underhållning och äga på hotelldiskotekets dansgolv! Sen drog vi ut med animationteamet på Le Pasha som är Djerbas största club! Det kostar inget inträde någonstarns idjerba verkar det som iaf. De blev ganska chockad då vi bha "aren't we gonna pay to get in?"  dom typ "whattaaa?" höhö

Kul kväll iaf! Vi kom hem vid 5 på morgonen och då hade de låst porten på baksidan där vi var, så vi fick hoppa över muren. haha !
Beach? Beach? No? Yes? Yes? noo? Beach??




Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja men du trotsade mig och klappa katta ändå!!!!! FYSKÄMS!!!!!!!!!

2010-09-15 @ 21:48:43
URL: http://malinhultin.blogg.se/
Postat av: Elnnnnn

Äeh, vi klappade alla katter. Det gick så bra så! :)

2010-09-15 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0