värt och ovärt !


nu har jag just vaknat för ungefär 40 minuter sedan och ska börja gå mot aulan om ca 20 minuter, för högskoleprovet. känns inte nervöst eller något än iaf. men kommer nog inte gå bra som det känns med tanke på hur jävla längesen jag var i närheten av matte, men men, hoppas på det bästa.

sen efter drar jag hem och käkar gött med mala och sen börjar festen! ja fyfan asså! :D pepp på det! det ska nog få mig igenom dagen lättå!

men iaf! väääärd kväll igår! ist för att titta på idol (som hade beatles-tema, trök or what?) så spontandrog vi på bandy! mala följde dock inte med :( men ann och jag ! där träffade vi miki och elin och det blev en sjukt rolig kväll med mycket skägg.


pöss!




Kommentarer
Postat av: Elin

SKÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

2010-10-23 @ 15:00:45
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0