morgonpigg

men god morgon!
hade en riktig myyskväll med little j igår! vi kollade på scooby doo och one tree hill mm! lagade mat och plugga båda två:D mkt skönt att ha henne här hos miiig <3



----------------------------------------------------------

första gången på fleeera veckor, eller kanske månader, jag kliver upp tidigt.
klev upp klockan 7 med johanna och åt lite frulle, skulle göra te, men märkte att jag inte hade SOCKER?!?! vafan..
tufft att vara helt nyinflyttad ! och te utan socker vill vi iinte ha!

fick sedan en lagom morgonprommis när jag gick med johanna till skolan! så nu är jag någorlunda pigg :D

mala kommer typ vid 12 och hjälper mig packa upp lite saker och få lite ordning! hon kanske vill dra en runda med mig på köpingen också, typ köpa socker mm :D

nu ska jag försöka plugga lite fram till malins ankomst!

johanna sötinöti<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg soffa!! :D

2010-10-05 @ 16:03:28
URL: http://annafurustrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

taaack annnnnaaa :D:D:D

2010-10-06 @ 11:58:30
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0