halva inne

hälften klart nu iaf. det mesta är flyttat! men det jobbigaste återstår, vilket är att packa upp allt. omg vad jobbigt det kommer bli.

det negativa är ju att det är extremt mycket borrhål i väggen. vafan jag visste att det var mycket, men inte SÅDÄR mkt! men men får väl sätta upp mycket på väggarna eller så får man be ljusdalshem om tapetsering, men vet inte om jag orkar.

jaja det får bli som det blir, just nu har luften gått ur mig och jag är pisstrött. men ska snart komma igång igen!
soffan borde iaf vara i lägenheten nu, pappa och mamma åkte och hämtade den nyss!


ok liten checklista här igen nudå:

- skickat in hemtenta. check

- köpt datorhögtalare. check


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0