nyfiken

allergireaktionen börjar lämna mig, vilket jag bugar och bockar för!

annis har varit här hos mig ikväll! grymt vad jag tycker om att vara med dig! du är bara bäst! sen fick vi nys om att det brann på volvo lastvagnar, och nyfiken som vi är åkte vi dit och tittade. verkade ha brunnit mkt och var både poliser och brandkår där. sen bärgade dom ut en av lastbilarna som hade brunnit inne och den var väldans bränd så borde ha brunnit rejält asså! haha fan va nyfiken man är alltså! ann och jag kände oss som små barn som gjorde nå hyss :p haha! sen hämta vi upp lasse som behövde skjuts och nu är jag hemma inne i värmen igen! ska nog gå och lägga mig och försöka få in 8 timmars sömn inatt!

god natt alla härliga peopleee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0