mysdag :)

johanna och jag vaknade upp och kände oss allmänt utvilad :D sen drog vi till ä-bo och grattade vår käre fader på farsdag! sen blev det goo middag!
sedan när det närmade sig 8 kom martin förbi och kollade på "vem kan slå filip och fredrik" med oss. känns sjukt skönt att vi kan vara så bra vänner! :)

nu är jag hemma och funderar på att se en serie och sen ska jag lägga mig i tid, för imöra måste jag hårdplugga som fan. läste en bok idag så one down and about 25 to go. känns extremt crappy. sen tis morgon blir de h-sand och sen s-svall till wonki <3 och sen h-sand på ons igen. som tur var får jag låna bil av mom and dad så man slipper allt örs med buss och tåg.



nattii!

Kommentarer
Postat av: sophie

men vilken jäkla bloggare du är! du bara uppdaterar och uppdaterar :D. du är så söt.



puss!

2010-11-15 @ 00:07:16
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0