Your beauty got me in a trance

Mysig kväll igår! Elin, Ann och Mikaela kom hit! Vi snackade, åt cheeseballz, kollade småstadsliv (tror fan Mikaela börjar gilla det ja :p ). Sen kom Micke och sov här! Alltid mys! <3

Nu sitter jag här och känner mig allmänt tom och saknar drivkraft till att göra nåt. Ska faktiskt plugga, jag ska. Men vill hellre dö typ. Så tråkigt är det. Jag har faktiskt hunnit med att läsa ett antal kurser sedan jag slutade gymnasiet och allt var bättre än denna pisskurs. Haha jag vet att jag klagar mycket men whatevaaa!


Aja, för er som är intresserade så har jag läst dessa kurser:

- AOU1 Pedagogik (allmänt utbildningsområde 1)
Detta inom lärarutbildningen alltså som jag läste en termin av i H-sand, men hoppade ju av sedan, pga olika anledningar! Svår kurs men någorlunda givande iaf!

- Positiv psykologi, friskfaktorer och livskvalitet.

Läste denna i Östersund och det var det mest givande någonsin! Underbar kurs med bra lärare och litteratur!

- Barn och ungdomslitteratur, Barnlitteraturens genuslandskap
Helt ok kurs, många klassisker inom barn och ungdomsböcker och allt utgick ifrån ett genusperspektiv.

- Barn- och ungdomslitteratur, 2000-talets texter för unga
Bra kurs och litteraturen bestod av många av dagens ungdomsböcker. Dock många tråkiga orelevanta böcker.

- Litteraturvetenskap GR (A)
Detta är min hatarkurs som jag läser nu! Jag har säkert lånat ca 50-60 böcker på bibblan för denna kurs, vilket är helt sjukt. Ca 10 av dessa kanske kändes väsentliga. Blä på detta!



During my happier study days :p

Ha en bra dag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0