say whaaaaaaaaaat?!

hahaha har hänt något riktigt roligt alltså! jag tappade ju mitt körkort i fredags, på jvg troligtvis (det är inte det roliga ;p) och har ringt jvg och tom varit där och frågat om dom hittat nåt. men nej nej!
sedan har jag berättat detta för malin för flera dagar sen och nyss fick jag ett sms: "JAG HAR DITT KÖRKORT!! HAHAHAHA varför fattar jag inte" haha!
så på något vis har mitt körkort hamnat i malins ficka! hon har igen aning om hur, eftersom hennes minne från kvällen är ganska bristande ;);) ja ojojoj! någon måste ju ha gett henne mitt körkort. isf tackar jag denna person från hela mitt hjärta :D härligt besked måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Malllaaaa

s å j ä v l a s t ö r t !!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAAAAhHHA

2010-12-07 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0