ok, nu blir jag ganska irre

räcker inte med att grannen VÄCKER mig och micke med sin morgonbön (eller vad det nu är??!)
nä nu gapar han också då jag ska försöka läsa! alltså jag vet att man ska ha respekt och det har jag! trust me, jag kan tolerera mkt tycker jag, men vafan! IRREEEE! nä då får det bli himym ist för plugga!

mitt hus är ett fuckin dårhus. igårkväll vid ca 12 på natten så spelade någon av grannarna dator- eller tv-spel hur högt som helst. asså serri. vissa personer i detta hus har verkligen inget vanligt folkvett, fast iofs så har väl inte jag det heller då, för jag satte igång daniel adams-ray på högsta volym igår kväll för att hämnas, men känns som att dom inte fattar ändå. so why even bother? och jag kunde inte ha igång det i mer än ca 15 min, sen började mitt common sense att kicka in för jag tänkte; stackars dom som försöker sova på allvar! jag har lite love and hate relationship till detta hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0