klagosång

hur blandat kan man må? känner mig helt jävla slut i kroppen och vill bara sova. skulle ha åkt till h-sand imorse klockan 8 men hoppade över det. strulade till sig med böckerna, men är mitt engagemang som saknas egentligen, som det har varit hela tiden under denna kurs. hes som en häst ringer jag till vandrarhemmet och lyckas få boka om till v.2 då jag ska dit igen. så inga penagr gick förlorad där, sjukt skönt. det enda som gått förlorat är ca 200 kr som buss och tågen kostade. men det sparar jag in i tid ist och att inte behöva sitta där och skämmas och vara oförberedd. synd bara att inte få träffa nadja som jag skulle ha gjort om jag hade åkt. :(

de ringde från bemanningen nyss också! ska jobba ikväll 15-22. känns bra faktiskt. har ju faktiskt saknat det. hoppas jag kan rycka upp mig tills dess, men det kan jag alltid! en av mina skills är att kunna verka glad utåt, bra skill det tycker jag.

snart kommer mamma och hämtar mig för att köra mig till bibblan, jag behöver en bil för att få hem alla böcker. ca 15 st är det nu och feta sådana är det också.... guuuud va kuuuuuuuul. eller inte

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men vännen då, hör av dig när du slutar om du vill träffas en snabbis <3<3

2010-12-20 @ 13:34:51
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0