i wanted to kill you the next day

tänk om swedbank kunde funka felfritt nån jävla gång! tar tillbaka allt om att jag sagt att swedbank är bäst. för det suger så jävla hårt så ni fattar inte. fast egentligen är jag mest sur över att alla mina pengar försvinner, vilket mest är mitt fel :p
men fattar seriöst inte hur jag ska klara denna månad med resor till s-svall och h-sand, julklappar alla andra aktiviteter som lockar. festa borde jag verkligen inte göra iaf. skulle vara billigt äckelvin och sitta hemma isf!

orka orka. njaa!

ser ifram emot bandy ikväll iaf! :D



Kommentarer
Postat av: elin

du skulle ha följt med på bandy <3

2010-12-01 @ 20:54:23
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0