fuck

märkte nyss på mitt fuckingjävlakukschema (wooops hur jag pratar ;p) att jag har omtenta på fredag i moment 2, som jag failade på för några veckor sedan! men hur fan ska jag hinna plugga till den tentan då jag har 3 inlämningsuppgifter och ca 10-15 böcker kvar att läsa till nästa vecka. jaaaa kära kursledare, please tell me. om jag skulle kunna läsa allt som står på litterturlistan så skulle jag inte kunna lämna lägenheten och inte träffa en människa, utan jag skulle måsta sitta och läsa 24/7! vilket jag aldrig skulle kunna göra, för man vill ju ha ett liv också! snälla låt mig glida igenom den här skitkursen på en räkmacka så jag får börja med nåt nytt sen. för litterturvetenskap är verkligen det tråkigaste och jobbigaste som finns! BLÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0