s-svall!


Är framme i sundsvall sen en tid tillbaka och sitter i wonkans fina lägenhet. Dock är jag ensam eftersom wonk är nolleledare och ska vara ute med alla nollar till typ klockan två i natt! Men imöra ska vi uuuumgååås <3

Gick fort att komma till Sundsvall iaf, känns ju ganska så extremvärt att åka bil ist för buss och tåg! Plus att då kan jag ju pendla mellan S-svall och H-sand på ett bra sätt ist för att buss 100 och 201 som är dyr och dum. 

Kom just hem till lägenheten(lägg märke till att jag säger hem för jag beter mig som att det är hemma och känns som hemma), efter att ha varit på Coop och lillbutiken här nedanför, köpt frulle till mig och wonk till imörabitti med mera :)

Imöra blir det att kliva upp vid 7 och ta bilen till härnösand för intro till kursen! Önskar jag kunde känna som min kurskompis camilla och längta men FAN heller, uuusch! Men ska bli kul att åka till H-sand igen. Var ungefär 3 mån sen nu. Gillar H-sand. Men skulle aldrig vilja bo där dock...

hörs imöra ma friends!


Kommentarer
Postat av: wonkii

Hahah, jaa tänk vattnet i Härnö?! Inte kan bo där inte ;D GULLUNGEEE mi casa e su casa!! <3<3

2010-08-31 @ 08:35:54
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0