pissed and happy, aaaall at the same time

Ställde alarmet på 9 imorse men vakande ändå 11. Halva dan borta, niiiice!
Men jaja, det var sen som jag vart pissed, gick in på swedbank för att kolla på summan på lönen, blev som sagt pissed så ni förstår att den inte mötte mina förväntningar. Tyckte jag jobbade som fan hela juli men jaaaa.. Men lönekontoret sa iaf att alla som jobbat i vården efter april i år kommer få löneförhöjning och det kommer komma som en klumpsumma i september så då kändes det lite bättre!

Och nu har jag bestämt mig för att ta tag i den där jävla litteraturlistan inför Härnösand! Ska ju dit nästa vecka och har inte fixat en enda bok. Ooops! Men ska iaf till bibblan nu idag och samtidigt passa på att köpa en vinflaska på bolaget som ska va gött! (VUXENPOÄNG hähä).

ÅÅÅÅ lyssnar på Zac Brown Band - Toes, ultimata utomlandslåten!
"I got my toes in the water, ass in the sand. Not a worry in the world a cold beer in my hand, life is good today!"
Så nu jävlar är jag pepp på att åka och steka i sept eller okt! Sandra och malin ska åka, är det nån mer som är på så ropa "" !


Egypten mars 2010 , bara för att locka lite! :D







Kommentarer
Postat av: Mala.

PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-08-25 @ 15:15:10
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0