nollor


Morgonen började med att Sandra fick väcka lilla Wonk som låg och sov. Sen tog jag bilen till Härnösand för intron till kursen! Och för ovanlighetens skull så blåste det inte så jävligt i H-sand som det alltid brukar, det var soligt och varmt hela dagen! :D

Kursen verkar helt ok och inte så illa som det verkade när man kollade på litterturlistan. Det är ju SJUKT mycket att läsa men det är ju litteraturvetenskap så kan ju inte vänta sig annat eller hur ? :D
Läraren gav ett bra intryck och hon säger hela tiden typ "ta det lugnt ni" och "det kommer bli lätt det där" så hoppas man kan lita på det.

När jag orkar ska jag återkomma med några exempel på dikter vi ska läsa, de är helt sjuka, och vi ska alltså lära oss tolka dessa dikter, lyriken, haha det jag ser såhär i början är massa störda ord, men det ramlar väl på plats bara man läser den vetenskapliga kurslitteraturen!

Efter H-sand åkte jag tillbaka till min käre wonk och vi lagade lite mat och sen stack vi till Ikea! Handlade ett soffbord, en Lack-hylla och lite annat :)

Sen fick jag träffa wonks nollor, och se hur duktiga de var. De var duktiga, men inget slår mig och mitt "tillsammans"-gäng förra året! Amazing!

Nu ska ta en dusch sen TRUE BLOOD! :D


Nu har Wonk fått ordning hemma, eller ... något känns fel...


Nollarna bugar för kommissionen (Eller PM som man kallar dem i H-sand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0